توبه جناب حرّ(ره)
من بر این باب کرم روی سیاه آورده ام
بی پناهم بر حریم تو پناه آورده ام
ای گل باغ ولایت ای حسین بن علی
دست خالی نیستم بار گناه آورده ام
آمدم صدبار جان در راه تو قربان کنم
چشم گریان ، آه سوزان را گواه آورده ام
شرمسارم گر تو را بگرفته ام راه خطا
دست ها بر سینه ، جان عذرخواه آورده ام
نام من حرّ است امّا بی کس و درمانده ام
من گدایم حاجت خود سوی شاه آورده ام
از لبان کودکان تشنه ات شرمنده ام
سینه ای پر درد و رخساری سیاه آورده ام
فریدون مغانلو
برچسبها: جناب حر, امام حسین
هیأت شیفتگان بقیه الله الاعظم(عج) ارومیه...
ما را در سایت هیأت شیفتگان بقیه الله الاعظم(عج) ارومیه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 18 تير 1396 ساعت: 8:30